-کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ برای کسب‌وکار شما معجزه می‌کند!

هنگامی که صحبت از کمپین تبلیغاتی می‌کنیم، منظورمان مسابقه‌ای جذاب میان کسب‌وکار شما با دیگر رقبای شما به صورت همزمان است! البته شاید عدد ۳۶۰ برای شما کمی گنگ به نظر برسد. اشکالی ندارد! خودتان را اذیت نکنید! در این مطلب به صورت کامل در مورد اجرای کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ و مراحل آن به شما کامل توضیح خواهیم داد تا جای هیچ سؤالی برای شما باقی نماند! (که اگر ماند، همکاران ما در بخش پشتیبانی استدیو دیجیتال ری‌را پاسخگوی همه نیازهای شما خواهند بود!)

-داستان عجیب و غریب زوایا و تبلیغات!

در دبستان یاد گرفتیم که زاویه ۹۰ درجه چقدر است و چگونه ترسیم می‌شود، اما گاهی اوقات توسط معلمی که می‌خواست سخت‌ترین سؤالات را بپرسد و تاکید داشت که حتماً باید به عنوان یک دانش‌آموز کار با نقاله را یاد بگیریم، این مسئله مطرح می‌شد که یک زاویه ۳۶۰ درجه ترسیم کنید. 

اگر ما ریاضی را تمرین کرده بودیم و کار با نقاله را بلد بودیم، می‌فهمیدیم که باید یک دایره بکشیم، اما منظور از کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ چیست؟ عدد ۳۶۰ در اینجا چه کاربرد و مفهومی دارد که باید متوجه آن شویم.

حقیقت ماجرا این است که ۳۶۰ یک عدد خاص است که می‌تواند معنی این را داشته باشد که همه چیز را در بر می‌گیرد. در واقع هرکسی گفت که یک خدمات ۳۶۰ ارائه می‌کند در واقع ابتدا یک ادعای بزرگ کرده و منظور خود را اینگونه می‌رساند که در این حوزه و عرصه فعالیت‌های قابل تأملی انجام خواهد داد که از عهده هر شخص یا کسی قابل انجام نیست.

بگذارید یکبار جان کلام را بگوییم و همه چیز را ساده کنیم:

در طراحی کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ که از سوی استدیو دیجیتال ری‌را یا دیگر آژانس‌های مطرح ایران برگزار می‌شود، منظور ما کمپینی است که در آن از تمامی ابزارها و متدهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین به صورت کامل و حساب شده استفاده می‌شود تا ما به اهداف مشخص شده در کمپین برسیم.

- چرا باید یک کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ داشته باشیم؟

اگر در مورد اجرای کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ شنیده باشید، احتمالاً می‌دانید که برگزاری و ایجاد چنین کمپین‌هایی کار هر کسی نیست و بسیار سخت و نفس گیر به نظر می‌رسد! این نوع کمپین‌ها از گذشته به اجرا در می‌آمدند و با ابزارهای مختلف سعی داشتند به هدف خود برسند، اما چرا باید یک کمپین این شکلی برای بیزینس خود داشته باشیم؟

کمپین تبلیغاتی این چنینی می‌تواند برای تحقق بخشیدن یکی از سه اهداف زیر مورد استفاده قرار بگیرد:

  • مشخص کردن یا تغییر جایگاه برند در میان عموم مخاطبان و کاربران
  • استراتژی برند سازی مجدد یا همان ری برندینگ
  • بهبود عملکرد محصول و معرفی آن به بازار مشتریان هدف مشخص شده

برایتان گنگ است و سوال دارید؟ نگران نباشید در ادامه به بررسی این سه دلیل می‌پردازیم و بیان می‌کنیم که چه زمان باید برای کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ اقدام کرد:

- تغییر جایگاه برند یا مشخص نمودن آن با کمک کمپین‌های تبلیغاتی

بیسکوییت مادر را به خاطر دارید؟ بیسکویتی که همه ما تا مدت‌ها فکر می‌کردیم تنها برای کودکان مناسب است! این شرکت برای این که این باور غلط را در میان مردم از بین ببرد با کمک یک کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ سعی کرد تا به همگان بفهماند که بیسکوییت مادر، یک بیسکوییت مغذی است که تنها برای بچه‌ها نیست، بلکه برای هر سنی می‌تواند استفاده شود.

- ری برندینگ قدرتمند با کمپین تبلیغاتی ۳۶۰

می‌خواهید استراتژی برندسازی مجددی که از قبل برنامه ریزی شده است را به اجرا درآورید، باید حتماً، حتماً از کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ استفاده کنید، می‌پرسید چطور؟ دلیلش کاملاً واضح است! شما نمی‌توانید هیچ نمونه موفق ری برندینگی بیاورید که در آن، برند یا مجموعه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم از کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ استفاده نکرده باشد.

در واقع شرکت‌هایی که مجبور می‌شوند، برند سازی مجدد یا ری برندینگ انجام دهند به خوبی می‌دانند که اگر نتوانند به صورت کامل از خدمات و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند، احتمال این که برند خود را از دست بدهند و مخاطبان زیادی بدست نیاورند به شدت افزایش پیدا می‌کند.

- بهبود عملکرد محصول فعلی و معرفی آن به مشتریان هدف با برگزاری اصولی کمپین تبلیغاتی

اگر از دو دلیل گذشتید و فکر کردید که شامل حال شما نمی‌شود، احتمالاً به این دلیل یعنی بهبود عملکرد محصول و خدمات فعلی و نیاز به جذب مشتریان جدید تصمیم به این بگیرید که این نوع از کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند برای شما مفید و مؤثر واقع شود.

البته دقت کنید که معمولاً کسانی از این نوع کمپین استفاده می‌کنند که در گذشته نه چندان دور خطایی کرده باشند و در میان مردم اعتبارشان دچار خدشه شده باشد و حالا بخواهند با این نوع کمپین مشکل و خطا را رفع و رجوع کرده و دوباره مشتریانی که از آن‌ها ناراضی شده بودند را باز پس بگیرند و آن‌ها را به خرید محصول یا خدمات ترغیب کنند.

در واقع اگر بخواهیم عملکرد این کمپین را محک بزنید، باید فرض کنید که محصول شما چنان گندی زده است که همه مشتریان فعلی و حتی کسانی که می‌خواستید در آینده آن‌ها را جذب کنید در مورد آن شنیده‌اند! شما در اینجا با کمک کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ مشکلات خود را به شکل دلخواهتان حل خواهید کرد.

- فریب تبلیغاتچی جماعت را نخورید!

برخی از همکاران ما که در عرصه تبلیغات فعال‌تر هستند، متأسفانه شاید جنبه مادی پروژه‌ها را در نظر می‌گیرند و به این موضوع توجه نمی‌کنند که چه ملاک‌ها و فاکتورهای دیگری وجود دارد که می‌تواند به آن‌ها در این زمینه کمک کند. به عنوان مثال مأموریت، میزان پول و بودجه، پیام تبلیغاتی، رسانه مورد استفاده و ارزیابی اثربخشی تبلیغات از جنبه‌های مهم یک کمپین هستند که باید به صورت کامل به آن‌ها توجه کرد.

اگر با بودجه‌ای مشخص به یک تیم کارکشته و حرفه‌ای مراجعه کنید، می‌توانید انتظار این را داشته باشید که در نهایت به مقصود خود برسید.

چرا ری‌را باید اجرای کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ شما را بر عهده بگیرد؟

ما هر ابزاری که در دنیای دیجیتال مارکتینگ می‌شناسیم را باید در کمپین خود بگنجانیم تا بهترین نتیجه را با کمترین بودجه بگیریم! تیم ری‌را با داشتن تجربه زیاد در این حوزه و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی ۳۶۰ مختلف به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای در این حوزه شناخته می‌شود.

ما با اجرای مرحله به مرحله کمپین تبلیغاتی کسب‌وکار شما و بررسی ساختاری که باید طی کند، یک نتیجه مطلوب را برای شما پیش بینی خواهیم کرد.

اگر سؤالی در این رابطه دارید و یا علاقه‌مندید با یک کارشناس در این حوزه مشورت کنید، می‌توانید شماره تماستان را در فرم زیر وارد کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.